Reserveren

Hoe vul ik mijn winkelwagen?
Bij Collect&Go kan je op verschillende manieren snel en gemakkelijk producten toevoegen aan je winkelwagen op een van de volgende manieren:

  1. Via het overzicht van de rubrieken
    Op je scherm vind je een overzicht van de verschillende assortimenten, net als in de winkel. Door op een assortiment te klikken, krijg je alle deelassortimenten in beeld. Klik je op een deelassortiment, dan verschijnen de artikelen. Duid de gewenste hoeveelheid aan door op de + of - te drukken. De juiste hoeveelheid van het product wordt dan automatisch toegevoegd aan je winkelwagen.

  2. Via de zoekfunctie
    Geef bovenaan in het 'zoek'-vakje een of meerdere trefwoorden in en je krijgt een overzicht van producten. Je kan er ook het artikelnummer van het gewenste product ingeven (dat vind je bv. op een vorig kasticket).

  3. Via de filters
    Dankzij de filters sorteer je snel het assortiment op basis van een aantal gemeenschappelijke kenmerken.

  4. Via de lijstjes
    Zowel vanuit je eigen lijstjes als vanuit onze suggesties kan je artikelen toevoegen aan je winkelwagen. Ook je laatste reservatie kan als basis dienen voor een nieuwe reservatie. Dat laatste boodschappenlijstje bewaren we gedurende drie maanden op onze site.

  5. Via 'Weekmenu' in de Colruyt-webshop
    Aan de gerechten in de rubriek Weekmenu werd een boodschappenlijstje toegevoegd. Daar kan je meteen de ingrediënten selecteren die je wenst en die automatisch toevoegen aan je winkelwagen.

Tip: je kan je boodschappenlijstje op onze website in meerdere keren samenstellen, door elke dag enkele producten aan 'Mijn winkelwagen' toe te voegen. De inhoud van je winkelwagen wordt bewaard tot het moment dat je je reservatie verstuurt.

Hoe voeg ik mijn speciale wensen en opmerkingen toe bij een product?
In de Colruyt-webshop kan je specifieke wensen doorgeven (bv. 'groene' bananen) bij het product zelf. Voeg het product toe aan je winkelwagen en klik dan op 'Opmerking toevoegen'. Vul je opmerking(en) in en klik op 'Opmerking opslaan'.

Hoe stuur ik mijn reservatie door?

  • Wanneer je winkelwagen gevuld is, klik je onderaan op ‘Volgende stap’.

  • Klik op ‘Reservatie bevestigen’ en verstuur je reservatie.

  • Reserveer je in de webshops van Colruyt en van Bio-Planet? Bevestig dan je beide reservaties apart.

Tip: je kan je boodschappenlijstje op onze website in meerdere keren samenstellen, door elke dag enkele producten aan 'Mijn winkelwagen' toe te voegen. De inhoud van je winkelwagen wordt bewaard tot het moment dat je je reservatie verstuurt. Mogelijk is het afhaalmoment dat je selecteerde intussen niet meer beschikbaar. Verander je nog van afhaaldag, dan kunnen de prijzen nog wijzigen.

Tot wanneer stuur ik mijn reservatie door?
Reserveren kan tot middernacht voor de gekozen afhaaldag in functie van de beschikbare capaciteit.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservatie?
Nadat je je reservatie hebt doorgestuurd, sturen we je een e-mail met de melding dat we je reservatie goed ontvangen hebben en dat je plaats gereserveerd is op de door jou gekozen dag. In de e-mail vind je ook een overzicht van de gevraagde producten en een geschat totaalbedrag ( kortingen en plooiboxen worden verrekend wanneer je de boodschappen afhaalt). Reserveer je zowel Colruyt- als BioPlanet-producten, dan ontvang je 2 mails.


De 5 meest gestelde vragen aan Collect&Go vind je hieronder.

Staat jouw vraag hier niet tussen? In het menu aan de linkerzijde vind je alle veelgestelde vragen terug, ingedeeld per categorie.

Heb je een vraag niet gevonden?



We helpen je graag verder