Aanmelden

Waarom aanmelden?
Als je een product aan je winkelwagen wil toevoegen, een reservatie wil doorsturen of een persoonlijk lijstje wil samenstellen, moet je je eerst aanmelden. Klik bovenaan op ‘Aanmelden’.

Waarom een afhaalpunt en –tijdstip kiezen?
Het is mogelijk dat het assortiment en de prijs van de producten verschilt volgens het afhaalpunt. Door eerst aan te melden en je afhaalpunt in te geven, kunnen wij je precies informeren over het aanbod in je gekozen afhaalpunt.

Registreren als nieuwe klant bij Collect&Go?
- Klik bovenaan op ‘Aanmelden’ en op de volgende pagina op ‘Registreren’. Als je al een Xtra-kaart of Xtra-app hebt, vul je je Xtra-kaart nummer in, bevestig je je persoonlijke gegevens en kies je een paswoord.

Heb je een Extra-kaart bij Colruyt, een OKay-kaart, een Bio-Planet-klantensticker of dreambaby²-kaart? Dan kan je je registreren met het nummer dat je op die klantenkaart vindt.

- Geen klantenkaart bij Colruyt, OKay, Bio-Planet of Dreambaby? Nooit iets gereserveerd via Collect&Go, ColliShop of de DreamLand-site? Dan registreer je je als nieuwe klant met je e-mailadres.

Waarom je Xtra-login activeren als bestaande Collect&Go-klant?
Met één en dezelfde login winkel je voortaan makkelijk bij Collect&Go én alle andere webshops van Colruyt Group. Gedaan dus met meerdere logins onthouden. Je kan je bestaande login voor onze webshops nog gebruiken tot januari 2018, maar raden je aan om je Xtra-login zo snel mogelijk te activeren. Je nieuwe Xtra-login vervangt je huidige logingegevens bij de webshops van Collect&Go, DreamLand, Dreambaby en ColliShop.

Hoe kies ik een wachtwoord?
Je mag zelf een wachtwoord kiezen: kies een combinatie die je makkelijk kan onthouden (minimaal 6 tekens) en gebruik die telkens als je online shopt bij Colruyt Group. Je login en wachtwoord is geldig in alle webshops van Colruyt Group (Collect&Go, DreamLand, Dreambaby, ColliShop en Colruyt Group Academy).

Login of wachtwoord vergeten. Wat nu?
Klik bovenaan op ‘Aanmelden’. In het aanmeldvenster links klik je op "Paswoord Vergeten’. Vul je e-mailadres in. Je ontvangt daarna een e-mail met een link met je login waarmee je jouw paswoord opnieuw instelt. Geen e-mail ontvangen? Kijk voor de zekerheid ook in je folder met ongewenste e-mails.


De 5 meest gestelde vragen aan Collect&Go vind je hieronder.

Staat jouw vraag hier niet tussen? In het menu aan de linkerzijde vind je alle veelgestelde vragen terug, ingedeeld per categorie.

Heb je een vraag niet gevonden?



We helpen je graag verder