Service & kwaliteit

Welke producten kan ik reserveren via Collect&Go?
In de Colruyt-webshop vind je een selectie van de producten uit het assortiment van Colruyt. In de Bio-Planet webshop vind je een selectie producten uit het assortiment van Bio-Planet.

Dit online assortiment wordt regelmatig herbekeken, bv. in functie van nieuwe producten of seizoensproducten. Hierdoor kan het aangeboden assortiment in de webshops verschillen van dat in de winkel zelf.

Orgaanvlees (tong, lever, nier ...), niet-bereid gehakt en diepvriesproducten kan je in de Bio-Planet webshop niet online reserveren. Orgaanvlees moet bv. aan 2 °C vervoerd worden en dat kunnen we momenteel niet garanderen.

Hoe garandeert Collect&Go de kwaliteit van mijn producten?
Onze medewerkers halen je producten met de grootste zorg rond. Om de koudeketting niet te onderbreken bewaren we je verse producten in koelkasten, en diepvriesproducten in diepvriezers, tot je ze komt afhalen. Vlees is min. 2 dagen houdbaar bij jou thuis in de koelkast. Haal je bv. je vlees af op dindsdag, dan kan je het zeker tot donderdag bewaren.

Wat als er een artikel ontbreekt?
Wanneer een product niet voorradig is, stellen we je in de mate van het mogelijke een gelijkaardig vervangartikel voor. We melden dit wanneer je je boodschappen komt afhalen. Je kiest zelf of je het vervangartikel al dan niet aanvaardt.

Kan mijn reservatie geweigerd worden?
Ja, reservaties kunnen geweigerd worden wanneer we veronderstellen dat ze bedoeld zijn voor professionele doorverkoop. We maken die veronderstelling op basis van de hoeveelheden en/of de aard van de producten. Colruyt en Bio-Planet hebben een apart aanbod voor professionele klanten via Solucious.


De 5 meest gestelde vragen aan Collect&Go vind je hieronder.

Staat jouw vraag hier niet tussen? In het menu aan de linkerzijde vind je alle veelgestelde vragen terug, ingedeeld per categorie.

Heb je een vraag niet gevonden?



We helpen je graag verder